Sunday, March 14, 2010

Sakit Gigi (Tension Sioot!!)


Sakit gigi memang macam sial lagi....tekanan jiwa aku dibuatnya.. sampai 2 hari tak tidoq..gaya nak tidoq sakit gigi..adoooii!!! tension...Gigi baru nk tumbuh macam tu la...hadoiii... sakit2 gigi cepat naik angin...!! mai time malam ja sakit gigi ni pon mai la....pagi x jadi pulak.... mak aku bagi petua mcm mna nak bg hilang sakit gigi...(ambik bedak sejuk campur dgn asam jawa)kompom berkesan....aku boh x sampai 2 minit ...hilang rasa sakit gigi...hahaha...
akhirnya berjaya jugak baik...aku takot doktor hahahahaha....

Monday, November 9, 2009

Kerja Oh Kerja



Kisah Kerja Yang Memeningkan Kepala...
Ini Lah Kerja Aku Celcom...
Kerja Yang bergantung pada sale,.kadang-kadang ada sale,kadang-kadang tak ada..kalau ada sale maka kayalah...kalau tak ada gigit jari lah jawabnya...kerja ini memang byk dugaan...berdepan dengan macam-macam orang..bermacam-macam karenah...tetapi kita harus bersabar.. berkerja di tengah panas sememangnya gila!! macam nak pengsan pon ada..tapi apa kan daya kita kuli ja....kita haruslah menentang arus yang deras.. melihat orang berjaya pastinya kita pun ada semangat untuk berjaya....!! masa tu mungkin akan tiba....hanya tidak tahu bila?? ingin menjadi yang terbaik itulah harapan aku!! Yakin pada diri sendiri!!